21:08

Jag nästan hatar dig!
Så mycket som du förstört,
bete dig för i helvete och sluta såra människor! :@


Idag fick Rys en flickvän, Delila, ser ut som pippis häst ungefär :P
Dom kommer nog trivas tillsammans tror jag :)
Lika gammla osv så dom kan leka och roa sig tillsammans nu!

Min underbara lördag blev inte så underbar,
jag som sett fram emot ikväll, allt känns så  jävla hemskt.
Jag saknar dig som en jude saknar sin frihet.
Jag älskar dig som fisken älskar vattnet.
Fan för detta, fan för allt.

Kommentarer
Postat av: eliin

SV: jaa, bästa programmet :D åååh, jag kan inte ladda ner så jag måste vänta ;<

2009-03-16 @ 10:07:11
URL: http://elinerikssonnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0