00:16

Jag fick iaf VG på provet så jag är nöjd.

Det har kommit upp en massa i mitt huvud som jag vela skriva ner här,
men såklart när jag väl sitter här så försvinner det.

Jag får inte fram nånting jag vill skriva.
Rännt runt hela kvällen känns det som.
Stallet, äta, gå till Ica med A, sedan till mamma, Tusse var cp,
ringde Susse, åkte hem.

Det spelar ingen roll om alla säger att jag är fin,
det spelar roll att du tycker det.
Det spelar ingen roll att alla säger att det finns nån för mig,
det spelar roll att du vill ha mig.


När du ler, skrattar jag.
När du skrattar, är jag lycklig.
När du är lycklig, är jag överväldigad.


Det finns så många tankar, tankar som formar sig till nå slags dikter.
Allt kommer fram när jag kör moppen & hälften hinner jag glömma innan jag kommer in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0