10:28

Sitter i skolan igen efter 4 härliga & lediga dagar :)

I torsdags så blev det grillning hemma hos Johanna med Denice & Thomas,
& Johanna såklart, det var urmysigt & jättegott :D
Sedan var det mening att vi skulle se film, men blev det så?
Såklart inte, blev att glida ut med Mazdan :D
Jättetrevligt hela kvällen förutom att jag var trött och lite grinig först.
Men jag hade anledning :/

Resten av helgen gjorde jag inte så mkt.
Har haft Rys i 1år i lördags :)
Var till Hööks med Denice i lördags också på dagen :D
Blev äntligen mina ridstövlar & ett träns skrapade jag ihop till! :D
Jättekul med en liten roadtrip med älskling! :)

Har inge kul att berätta annars.
Sladden till min bärbara gick sönder i helgen för jag somnade med datan på amgen
& dagen efter låg den uppochner på golvet och sladden av :(
Men pappa ska fixa ny sladd idag som tur är!

Denna vecka har det gått 2veckor, jag dör.
Behöver dig :/

Kommentarer
Postat av: frank

...

2009-05-28 @ 20:05:43
URL: http://themoneymaker.blogsome.com
Postat av: eliin

haha, lite seg är jag allt ;> såg dina kommentarer nu^^ meen aah, de va lite förvånande att se han där ja... & vissa sa att han hade .... ja du vet.. vet du nå om de?

2009-06-05 @ 20:43:29
URL: http://elinerikssonnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0