11:51

Idag är det torsdag och jag har haft prov på natyrkunskapen, miljö..
Svarade på nästan alla G frågor, ingen vg, men två mvg frågor, får se vad det blir för resultat.

Jag skriver aldirg i bloggen numer, men jag ska försöka skriva nått varje dag,
om jag kommer ihåg, vill säga.

I söndags var jag på marknad med Fisen mh-m!
jag köpte reggae tröja & kula till naveln!
& Fisen handla nästan upp en 1000 lapp, jag fattar inte? xD

I tisdags var det dressyr träning, & fyfan vad bra han gick!
Hoppträning igår, & fyfan vad bra han gick! Lite seg bara!
Puss på min häst, min min min!

Kommentarer
Postat av: Marju

ja det tycker jag verkligen! sjukt bra är dom :*

2009-05-14 @ 14:18:35
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0