26/11 Torsdag 2009

Woho, jag skriver, det är nog ett mirakel!
Hade ju tänkt skriva och berätta om helgen när Fabian var här,
men det sket sig :P

Hade iaf husfest här, inget jag själv direkt annordnade så var inte lessna om ni inte var bjudna ;D
Var iaf kul och lyckat, tycker jag iaf, Erica tog med sig högtalare så bra ljud fick vi också!
Mamma och Micke var i sthlm hela helgen så det var soft (y)

Dock mådde jag inte så bra dagen efter, men vi åkte hem till johanna på kvällen,
laga mat, jag duschade och grejade, amanda och pontus kom, sandra var där =)
Sedan åkte vi biiil med dan!
Hamnade på en fest, träffa xenta :D!!
Men det var nog vad helgen bestog av, partyyy,
och filmtittning, tog det rätt lugnt på söndagen, halva lördagen med för den delen!
Haha, dessutom var ju hela huset fullt då, men ingen vågade väcka mig tydligen
och säga hejdå, fast jag knappt sov :/

Denna vecka har för övrigt inte varit nå bra alls,
förutom att jag fått massa glas av min chef (y)

äsch, skriver imorn igen hoppas jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0