6/11 Fredag 2009

Ska väl börja försöka uppdatera igen..
Helg nu iaf & det blir nog en lugn sådan,
fan för två helger sen var jag ut båda dagarna, först fira Simone på fredagen
& på lördagen var det en galen kväll med brudarna!
Helgen innan det var jag nog också ut ;P
Förra helgen var det ju som bekant halloween, ut på fredagen med Simone,
& även på lördagen - ut till nås.
Slutade hemma hos gb hela natten, pizza dagen efter och Aladdin (y)

Men ja som sagt är det en lugn fredag & imorn hem till Johanna.

Mitt humör för övrigt skiftar heeela tiden, ena stunden glad & lycklig
och andra stunden ledsen..

Fan, det är lite halvdrygt just nu men det har ju varit på väg upp hela tiden.
Jag ska inte dras ner igen, inte dit, aldrig mer - helst.

Äh, bjuder på lite bilder också från olika helgaktiviteter ^


Kommentarer
Postat av: Niklas

Bella för fan!

Jag har en galen idé som jag tror jag ska sätta i verket inom någon form av period.

Du kan ju sånt om hästar!

Vad tror du om att skriva "blogg" om hur man sköter hästar typ, eller om du döljer någon annan specialité och, om det går som det ska, tjäna pengar på det?

Har allt i mitt huvud, men jag behöver folk som är kunniga inom något område. Kan vara exakt vad som helst egentligen. Så om du känner för att ge det en chans så säg till. Om du känner någon som är duktig på något speciellt och kan vara intresserad så säg åt dem att komma till mig. ;)//Niklas niklas niklas

2009-11-16 @ 20:27:45
URL: http://themoneymaker.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0