Prinsessor

Igår, fredag, vaknade jag i skaplig tid - skönt!
Lunchade med Mamma på kingen vid 12 sen skjutsade hon mig till stallet.
Tog en tur med Rys i det fina vädret, klättrade runt i skogen i djupsnö,
drygt tyckte han stackarn.
Sen hämtade Johanna mig när hon skulle åka in till stan.
Åkte till Donken där Tom C  stog och väntade, sedan kom Dan också! :)
Maggan var också med, fast hon hann bara dela en glass med Alvin sen stack hon!

Vi kom fram till att vi skulle spela GH hemma hos Johanna på kvällen,
så hon och jag åkte hem till mig så jag fick duscha, sen åt vi där också!
Sen hämtade vi Emma :)

Och helt plötsligt gick det från att vara en vanlig fredagkväll till fest!
Jag bytte snabbt om till en klänning Johanna hade, och sedan var vi lika fina som prinsessor!

Efter ett tag kom Tom, Dan, Denice och Erik :)
Spelade GH, lyssnade på musik & drack öl gjorde vi!
Tills vi tröttnade för att åka in till stan, åkte hem till Emma som
för övrigt är granne med Mormor och Morfar ;P
Emma bytte om så hon var lika festfin som oss ;)
Lyssnade på musik och härjade, drog till kingen en vända,
träffa PJ och fiiish! :)

Sen åkte vi i kompakten med lilla Tom, David och Max, haha!
En kul kväll jävlar!

Kvällens kommentar: "Har du gått i kattlådan?"
Pratade med Oscar i telefon och jag sa att jag hade kattsand
under fötterna för jag stog på toalettgolvet hos Emma,
och då hade katterna sprättat runt med sanden så det låg på golvet ;D



Bästa!

För övrigt satt jag och Johanna i soffan och övade på våra bitchblickar ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0