Day 07 – Your best friend

Är väl kanske dax att se till att bli klar med listan?
Men det är så jävla svårt att nämna en bästa vän.
Jag har en hel drös med så fina, så fina vänner.
Jag kan inte nämna en bara.
Och jag ska nog inte skriva några namn här heller,
för jag kommer bara glömma någon.
Det är väldigt stor spridning på er också,
från 15år upp till 27år.
För mig har en ålder aldrig spelat någon roll,
har alltid haft vänner som är både äldre och yngre.
Och jag hoppas, att jag tydlig visar
vilka som betyder lite extra.
Som är mina speciella hjärtevänner.
Ni borde veta vilka ni är.
Så mina fina underbara, ni som gör mitt liv värt;
jag älskar er!
Jag finns här för er, dag som natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0