Someday

Paloma idag, efter att ha varit sjuk en vecka.
Fått ett nytt kontor - ett eget.
Mysigt är det, men lite tomt utan Björn mitt emot ;)

Seg som tusan är jag,
men dagen har ändå gått relativit fort.

Igår lunchade jag med Denice,
sen sov vi nån timme på soffan
och sen stallet en snabbvända.
Sen gick jag på bio med
mamma & Lisbeth - Svinalängorna.
Fullsatt i Hedemora, filmen var okej,
men jag kan tänka mig att de som
hade höga förväntningar på filmen, blev besvikna.
När vi kom hem tittade jag och mamma på Wallander.

Nu blir det stallet snart, ska rida en vända.
Pratade nyss med Fabian & vi är sjukt taggade
till fredagen - Daniel Adams-Ray! :D

If it's alright with you, then it's alright with me.
Someday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0