blickar från förr

- Inlägg jag skrivit efter att ha haft halsfluss en vecka
med 40graders feber.


Sliten var jag igår, haha hängde inte med för fem öre!
Vic:-  Är du klen idag?
Jag funderar:- *Clean? vad fan menar hon med det?*

Pau:- Jag har en massa plugg idag!
Jag funderar:- *Plugg, vadå plugg?*
Jag tänkte då inte på läxor utan nått man kan plugga igen med eller så, ni fattar !
Haha, vi behöver inte nämna nå mer!

- Niklas's födelsedag 2009

Får börja med att säga grattis till Niklas!
Skickade nyss ett sms till honom och sa grattis,
och han svarade tillbaka "vilken tid det tog" , haha :D

- Sköna film/serie-kommentarer:

Gåsen Boris
:- Jag stannar här tills du kan stå på egna fyra benen!
Balto;- Du tänker ta hand om mig?
Gåsen Boris;- Tacka mig inte.

Joey:- När Chandler dejtade min syster var jag arg på honom i 10år!
Chandler:- Det var ju för 5år sedan!
Joey:- Ja då har du 5år kvar!
Chandler:- Joey!
Joey:- Ska vi säga 6?! *höjer ögonbrynen*

Random - Har ni också nån som är precis som dig fast alltid lite bättre?
Joey Tribbiani - Ja, Johnny Depp!

Fez kommer in i rummet där Donna & Jackie sitter.
Fez:- I know a secret, but I'm not going to tell you anything!
Fez:- Michael are going to asked to marry Jackie!
Fez:- You bitches, you got it out from me!

Riktigt kul att sitta och läsa gamla inlägg :)
Men många inlägg förr fanns det mycket smärta i,
och jag är så glad över att jag hade min fina
klass som alltid lyssnade när man behövde.
Mp07, ni finns alltid i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0