Day 01 – Introduce yourself

Jag heter Isabell som de flesta kanske vet,
och som man säger; kärt barn har många namn.
Ja kolla då på mig, jag är ett riktigt kärt barn :D
Har ganska många smeknamn så som:
Bellan, Bella, Belli, Bellilutt, Bells osv..
Tycker det är lika kul varje gång någon kommer
och kallar mig för nått nytt.
Jag är nästan alltid glad, hähä,
kan bli småtjurig ibland och väldigt arg,
men mina fina vänner vet hur dom ska göra mig glad.
Jag tog studenten 2010, gick media med inriktning foto.
Idag har jag praktik på paloma, väldigt kul
lär mig väldigt mycket och får umgås med roliga männiksor.
Det är år 2011 och jag tänker försöka satsa stenhårt
på ridningen, det ska bli debut och många rosetter.
Det är vårat år nu.
Så som ni förstår har jag häst, min bästa Rys.
Stor personlighet har han, väldigt speciell häst,
som jag vissa dagar hatar, men älskar mest av allt.

Bor i Hedemora, en tråkig skithåla tycker de flesta,
men jag trivs här, det är hemma här.
Bor tyvärr, haha, fortfarande hemma.
Men det är skönt ibland, även om jag verkligen vill ha mitt eget.
Hemma har vi två katter, Sussie och Tusse,
samt Cos, vår hund.

Iaf, jag kan avsluta med att;
Jag är bäst, faktiskt.
Jag avgudar mina vänner och min familj, faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0