Day 06 – Your day

Jahaja, idag hade jag körlektion halv 10,
det gick bara bra.
Sen cyklade jag till ame och hade möte med Isabel,
låter lovande.
Efter det cyklade jaghem till pappa för att vänta på mamma,
som hämtade mig senare så åkte vi hem och åt lite.
Pluggade teori och körde med mamma.
Svängde förbi Normans på en fika också.
Åkte till stallet med Denice, red ut med Stina och Susse.
Det gick bra, han går så fint på pelhambettet.
Åkte hem, åt med mamma och nu sitter jag här.
En rätt bra dag, om alla dagar är såhär
har man inte mycket att klaga på.
Förutom att jag gått upp i vikt fast jag cyklar som en dåre :(
Hört att det ska va muskler, men det bad jag inte om ju!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är gullig du, finaste Bellan <3 Dags att uppdatera din blogg kanske? ;)



Puss!!

2011-06-05 @ 11:22:12
URL: http://jhanspers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0