when you start to forget, start to remember

2011-03-31

Jag är rädd,
rädd att börja glömma.
Rädd att sluta minnas,
hur mycket jag älskar dig,
hur mycket jag saknar dig,
hur du luktade,
hur du var,
hur du fick mig att känna.
Men jag gav dig ett löfte,
jag skulle aldrig sluta sakna dig,
aldrig sluta älska dig.
Det är i mig du kommer leva kvar.

2011-11-25 - edit

Jag är fortfarande rädd att glömma
vad jag kände för dig.
Hur otroligt speciell du var för mig.
Hur jag faktiskt kunde göra vad som helst för dig.
Och hur jag verkligen kände när
hjärtat slets ur min kropp när du försvann.
För det gjorde det.
En ond makt som tog dig ifrån mig,
slet ut mitt hjärta samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0