ibland lever man varken i nuet eller framtiden, ibland bara saknar man

Fan vad mycket det är jag saknar.
Jag hatar det. Hatar att sakna.
Jag är inte bra på det.
Saknar högstadiet, saknar klassen.
Saknar gymnasiet, saknar klassen.
- Har verkligen haft världens bästa klasser.
Saknar lunarstorm.
Saknar bilddagboken.
Saknar vänner jag hade förut.
Saknar ridprofilen på högstadiet.
Saknar vintern 2009.
Saknar Limmobus.
Saknar "die die die my darling".
Saknar "Snälla stanna ett tag".
Saknar vinterkyssarna.
Saknar sommarkyssarna.
Saknar "Jag är singel och sökande".
Saknar första gången jag såg Snövit.
Saknar Thule.
Saknar första gången jag red Snövit.
- Första träningen.
Saknar frihetskänslan med Thule.
Saknar Susse och Busen.
Saknar vårat lillstall.
Saknar grådö.
Saknar att bo i grådö.
Saknar rosendal.
Saknar att bo med fyra personer.
Saknar mysteriet på greveholm
Saknar Pelle Svanslös
Saknar alla tävlingar med Snövit.
Saknar att rida busponnys.
Saknar Thule.
Saknar att vara med i luciatåg och sjunga.
Saknar haxed.
Saknar skype.
Saknar min cam.
Saknar mina pojkar.
Saknar Jessica.
Saknar stockholmsreosrna med båda klasserna.
Saknar avslutningen i 9an.
Saknar studenten.
Saknar studentveckan.
Saknar att jag hellre valde barbacka än sadel,
bara för att det var så mycket bättre barbacka på Thule.
Saknar alla nätter med Susse.
Saknar allt vi gjorde med familjen Norman.
Saknar honom.
Saknar henne.
Saknar dig.
Saknar mig.
Saknar Thule.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0