höst & ett hejdå

Så var dagen inne.
1 september, nu är det höst på riktigt.
Hämtade Ylva från skolan,
fixade och red två hästar.
Men till slut var det dax att säga hejdå,
till allt som hade med sommaren att göra.
Sorligt är det förstås,
men glad över den fina sommaren vi haft.
Jag trivdes mycket bra där ute,
trivdes med Ylva.
Som är så lätt att umgås med
och att prata med. Som redan förstår
vem och vad jag pratar om,
bara jag säger ett eller två ord.
Så det är tur,
att det är till Denice vi flyttar,
för med henne trivs jag ju också med, såklart.
Och hon kan mig utan och innan.
Tack för denna sommar &
för att jag lärde känna en ny fin vän.


Brutal stal denna blid, tihi.
Tänkte lägga upp bilder på fina stunder
jag haft i sommar, men det blir sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0