bang, you're dead

Tänkte bara berätta att jag äntligen vaknat, 
jag börjar se med klarare ögon, 
jag mår bra  och framför allt 
jag börjar bli mig själv. 
Jag har gjort många misstag men jag förtjänade fan inte att bli kallad alla dom glåporden. 
Och jag får(!) spegla mig, 
jag får tycka att jag är snygg, 
jag får klä upp mig och 
jag får använda parfym - om jag vill, 
och ingen ska behöva ifrågasätta det! 
I början på sommaren hade jag ingen 
aning om vem jag är, 
jag visste inte ens vad jag tycker är kul 
och det är så skönt att vakna varje 
morgon nu utan oro och ångest 
och bara känna att jag börjar bli mig själv, 
att vakna med ett leende på läpparna 
och en skön känsla i kroppen. 
Jag är så jävla less på att hela tiden 
vara till lags, hela tiden tänka mig för innan 
jag säger något "dumt" och det är 
så jävla skönt att slippa skiten! 
Sa att jag aldrig skulle göra ett 
sånt här inlägg, men det skiter jag i 
för jag gör som jag vill! 
Jag har fokus på framtiden 
och jag är (äntligen) så jävla glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0